Åpen dag ved Nydalen videregående skole!

Filmbanner

På denne siden kan alle nysgjerrige 10. klassinger sjekke ut det vi mener er byens beste skole! Under kan du se direktesendingen fra åpen dag. Her kan du også kunne besøke de ulike avdelingene. Hvert studieprogram har egne sider hvor du kan høre mer om dem.

Dere er velkomne til å ta kontakt på e-post og mobil for eventuelle spørsmål. Se kontaktinformasjon i blå informasjonsboks i alle artikler.

Besøk avdelingene våre:

HER KAN DU LESE OG SE FILMEN OM TOPPIDRETTSTILBUDET VÅRT

Hos oss skal du få være den du er:

Gode grunner til å søke Nydalen vgs:

Se hvor fin skole vi har:

Så enkelt er det å komme seg til Nydalen:

Velkommen til oss

Kjære elever og foresatte.
Hjertelig velkommen til åpen dag på Nydalen vgs. Vi skulle ønske at vi kunne åpnet skolen og vist dere hvor fantastisk vi har det her, men det kan vi dessverre ikke i år. Vi har derfor snekret sammen et digitalt program som vi håper gir dere et inntrykk av hvor flott vi har det hos oss på Nydalen. Ta gjerne kontakt dersom dere har spørsmål.
Vennlig hilsen Linn

Linn-Siri Jensen