Nydalen i media

8.10.19: Kaffebønna har åpnet.
Som en del av den praktiske undervisningen åpnet i dag kafeen, inne i skolebygget. Snart kommer det butikk også.
Les hele saken her

1.3.19: De har tatt humoren tilbake!
Har du lyst til å le så du griner i et par timer? Da er det bare å dra for å se Nydalenrevyen
Les hele saken her

9.3.17: 17-åringer viser muskler med egen treningsbusiness
Med ExRight på nett, og som en del av entreprenørskap og bedriftsutvikling", ved Nydalen videregående skole.
Les hele saken her.

16.1.17: Nydalens toppidrettstilbud omtalt i Østlandssendingen:

Vil at idrettstalent skal trumfe dårlige karakterer
Uansett hvor hardt og presist du server får du ikke gå på en toppidrettslinje på videregående skole om du ikke har gode karakterer. Det vil Oslos byråd nå endre på.

2.12.16. Vær den du er-videoene omtalt i Nordre Aker Budstikke
"– Det er vanskelig å være meg selv når alle andre vil jeg skal være en annen." Nydalen videregående har utfordret elevene sine til å være seg selv, og gi andre muligheten til det samme. Resultatet har blitt en tankevekkende video-serie.

4.3.16. Revyanmeldelse i aftenposten
Nydalenrevyen kan være en grisete revy – om du vil. Morsomt er det uansett.