Program for uke 39

Logo uke 39

Helse og oppvekstsfag (HO)

Vg1 har vanlig skole på mandag, med noe mer matematikk den dagen, før de går ut i praksis tirsdag-torsdag. Alle samles tilbake på skolen på fredag for rebusløp og grilling.

Vg2 har vanlig skole på mandag og tirsdag, tur på onsdag, forskjellige ekskursjoner på torsdag, før uken avsluttes med rebusløp og grilling på skolen fredag.

Vg3 er i praksis hele uken.

Avdeling for hørselhemmede (HH)

HH har vanlig undervisning mandag til onsdag, og reiser på felles tur torsdag og fredag med alle lærere og elever.

Service og samferdsel (SESAM)

Vg1 har innovasjonscamp, praksis og eksursjon til NHO og Frognerseteren å se frem til denne uken, mens VG2 SSSA+B skal reise til Lillehammer tirssdag-torsdag. Reiselivsklassen har et eget opplegg denne uken med sine programfagslærere.

Studiespesialiserende (ST)

Vg1 har hytteturer for å bygge klassemiljø denne uken og i uke 38. Kontaktlærer og klassen har avtalt tidspunkt og sted. Når elevene ikke er på hyttetur er det vanlig skole.

Vg2 er i hovedsak på språkreiser til Frankrike, Spania og Tyskland, hvor noen reiser allerede i uke 38. Noen elever er igjen her på skolen, og de får informasjon av sine språklærere i uke 38 om hvor de skal møte opp. Elever som har tatt eksamen i morsmål har opplegg i regi av skolen hele uken.

Vg3 har 3 fagdager i løpet av uken, med fokus på norsk, historie og kroppsøving. På programmet står det skrivedag i norsk, ekskursjon til Rjukan/Vemork i historie og orienteringsdag. Utover dette er det vanlig skole. Programfagene i engelsk er i London hele uken.

Avdeling for tilrettelagt (TL)

Det er vanlig skole hele uken for TL.

Ha en riktig fin uke 39!