Velkommen til Åpen dag ved Nydalen vgs 23. og 24. januar

Nydalen_Bilde3_Smalere versjon_Hjemmeside.jpg

Velkommen til 10. trinnselever og foresatte!

Nydalen har to ettermiddager hvor du kan besøke oss. Mandag 23. og tirsdag 24. januar er alle som ønsker å lære mer om skolen vår velkommen mellom klokken 15 og 18. Kom innom for et hyggelig besøk, og spør oss om alt det du lurer på om de ulike utdanningsprogrammene skolen har. Elevguider og lærere vil være tilstede for å ta deg i mot, og gi dere informasjon om hvorfor dere burde søke Nydalen.

Vi oppfordrer alle til å ankomme skolen gjennom hovedinngangen, da dere vil bli tatt i mot av guidene der. Hovedinngangen er vendt mot Nydalen og Akerselva. I første etasje får dere muligheten til å kjøpe noe å drikke og spise. Her vil også rådgivere samt skolens ledelse være tilstede. Salg, service og reiseliv er stasjonert også i denne etasjen.

Rektor holder informasjonsmøter i skolens auditorium. Presentasjonene starter 15.30, 16.30 og 1730.

I andre etasje er det mulig å besøke Helse- og oppvekstfag. De er stasjonert i basen sin og på skolens kjøkken. I tredje etasje finner du informasjon om skolens idrettstilbud samt skolens tegnspråktilbud. Det vil også være presentasjon av skolens toppidrettstilbudet i denne etasjen kl. 16.00 og 17.00.  Vi er knutepunktskole for hørselshemmede og er stolte over å kunne vise frem skolens tegnspråktilbud. I samme etasje kan du også besøke avdeling for Studiespesialiserende, og få informasjon om skolens fagtilbud med aktiviteter og muligheter til å snakke med lærere.

Vi gjør oppmerksom på at skolen ikke har parkering utover to plasser for forflytningshemmede.

Vi sees!