Velkommen til utviklingssamtaler

Alle på Nydalen gleder seg til elevene kommer!

Kontakt- og faglærere vil være tilgjengelige for samtaler med foresatte fra 16.30-19.00 mandag 19.3 Da kan du treffe lærere som underviser på:

• Helse og oppvekstfag
  • Avdeling for hørselshemmede
  • Service og samferdsel
  • Studiespesialiserende Vg1og Vg2
  • Avdeling for Tilrettelagt, store grupper

Kvelden er organisert i "speeddating" med faglærere i skolens fellesområde (1. og 2.etg). Lærerne sitter i alfabetisk rekkefølge etter fornavn. Når du kommer til skolen er det mulig å få informasjon om navn på faglærer hvis du ikke har det, samt se en oversikt over hvem som sitter hvor. Henvend deg i infoskanken ved hovedinngangen for hjelp med å finne lærer eller rådgivere.
Vi gjør oppmerksomme på at denne organiseringen baserer seg på korte samtaler med lærer. Har du/dere behov for en lengre samtale med kontakt- eller faglærer burde dette avtales utenom den avsatte kvelden. Kontaktinfo for alle lærerne ved skolen finner du her.

Det er dessverre ingen parkeringsmuligheter på skolens område.

Har du spørsmål om fraværgrensen, har skolen en egen informasjonsside for dette. Det vil også være mulig å stille spørsmål om fraværsgrensen i infoskranken og hos kontaktlærerene.

Fikk du ikke innkalling til utviklingssamtaler på SMS? Ta kontakt med infoskranken når dere besøker oss.

Hjertelig velkommen til Nydalen!
Hilsen ledelsen ved Nydalen vgs.