Velkommen til Åpen Dag 22. og 23. januar!

Mosaikk åpen dag

Nydalen har to ettermiddager hvor du kan besøke oss. Mandag 22. og tirsdag 23. januar er alle som ønsker å lære mer om skolen vår velkommen mellom 15 og 18. Ta med dine spørsmål og kom innom for et hyggelig besøk hos oss. Elevguider og lærere vil være tilstede for å ta deg i mot, og gi dere informasjon om hvorfor søke Nydalen.

Vi oppfordrer alle til å ankomme skolen gjennom hovedinngangen, da dere vil bli tatt i mot av guidene der. Hovedinngangen er vendt mot Nydalen og Akerselva. I første etasje får dere også muligheten til å få dere noe å drikke på og besøke standen til skolens idrettstilbud. Rektor holder informasjonsmøter i skolens auditorium. Det anbefales at dette er starten på deres besøk på Nydalen. Presentasjonene starter 1515, 1600, 1645 og 1730, presentasjonen hennes kan lastes ned her..

I andre etasje er det mulig å besøke yrkesfagene våre. Der vil dere finne Service og samferdsel og Helse og oppvekst. HO er på sin avdeling, mens SESAM står mellom trappene på vei til 3. etasje.

Studiespesialisering vil ha stands i 3.etasje med aktiviteter og muligheter til å snakke med lærere.

Vi sees!

PS. Skolen har ikke parkeringsplass og det anbefales å reise kollektivt

Se Nydalens "Vær den du er" filmer her Husk å følge oss på facebook og instagram; nydalenvgs #værdenduer