Varsel om streik

Nydalen front 3

Mekling pågår og har frist til onsdag 26.5. kl. 2400. Mekling på overtid kan forekomme. Oppstart av eventuelt streik er torsdag 27.5.2021 ved arbeidsdagens begynnelse.

Følgende har fått varsel om streik:
64 lærere, inkludert to rådgivere.
6 i administrasjonen. Dette utgjør hele administrasjonen.
4 ledere

Elevene og foresatt vil orienteres i løpet av dagen og morgendagen om videre drift av skolen. For Nydalen vgs sin del vil vi, så langt det er forsvarlig, opprettholde driften og undervisningen. Det betyr at alle lærere som ikke er tatt ut i streik gjennomfører sine timer og elevene møter på skolen til disse timene. Elevene får informasjon om hvilke timer dette er.

Gjennomføring av massetesting vil fortsette som planlagt.Svært mye avhenger av om det blir streik og evt. hvor lenge streiken varer.

Vi  kommer tilbake til dere med mer informasjon når vi vet mer med tanke på hvilke konsekvenser dette har for våre elever.