Søke Nydalen?

Uke 39

Her på Nydalen er vi opptatt av at den enkelte elev skal nå så langt de kan. Derfor har vi et bredt tilbud innen fag og linjer du kan velge mellom.

Det er f.eks mulig å søke Studiespesialiserende med toppidrett her på Nydalen. Hvis du går i 10.klasse og vurderer å søke, er inntaksordningen litt endret i år. Nå skal ferdighet i idretten vektes 80 %, mens karakterene dine skal telle 20 %. Les mer om dette tilbudet her.

På Nydalen har vi et bredt tilbud innen yrkesfag, både innen Helse- og Oppvekstsfag og Service og Samferdsel. Som eneste skole i Oslo, tilbyr vi f.eks Reiselivslinjen på Service og Samferdsel Vg2. Elevene våre får en praksisnær undervisning og mange går ut i lære.

Er du elev her fra før? Rådgiverne har lagt ut mye informasjon på rådgivernes facebookside. De burde du sjekke ut!

God vinterferie og god søking!

Våre studieprogram