Vil du være med på Påskeskole?

Påskeskolelogo

Om organiseringen:

Matematikk:
Siden det kan komme elever fra mange forskjellige mattekurs, må den enkelte elev ta med seg et oppgavesett. Dette kan f.eks være et eksamenssett, en vurdering du har lyst til å jobbe med igjen, eller et tema i læreboka du ikke er helt sikker på. Det vil være lærere som kan ha alt fra 1PY til R2 tilstede

Psykologi
Mandag vil det være faglærer i psykologi tilstede, med mulighet til å drøfte eksamenssett m.m.

Skrivekurs
Tirsdag er det mulig å melde seg på et kurs for skriving av akademiske tekster. Dette vil ta for seg oppgavestruktur, gode problemstillinger og hvordan skape god indre sammenheng i en tekst. Det er muligheter å ta med seg konkrete oppgaver du jobber med for å få veiledning på struktur.

Det er oppmøte i amfiet hver dag klokken 10.00, og opplegget varer frem til 1500. Skolen bestiller inn en matbit til alle deltagere. Det er også mulig å komme til skolen for å jobbe med fag uten lærer hvis du vil ha et sted å jobbe.

Fristen for påmelding har nå gått ut. Ta kontakt med avdeligsleder Stian (stian.olsen@osloskolen.no) hvis du har spørsmål.