22.juni: Som første skole går Nydalen vgs. under egen fane i Pride!

Prideflagg

Vi vil at alle elever som ønsker å delta skal få være med i Pride-paraden. Ta gjerne med kjæreste, familie eller venner. Gamle elever kan også bli med hvis de ønsker det. Ansatte også selvsagt. Bli med å feire mangfoldet!

Oppmøte er lørdag 22.juni, kl. 12:00 ved Grønnlandsleiret (plass 58). Ved Egon Olsen-inngangen.

Påmelding kan gjøres på nydalenproud@gmail.com. Du kan også melde deg på i amfiet i 1.etg. Der vil to av våre elever og ildsjeler, Sara og Kristian, stå på stand og selge Nydalen Pride-trøyer.

Det koster selvsagt ingenting å delta, men hvis du ønsker kan du kjøpe trøya for 100 kroner. Den har logoen vår i regnbuefarger på forsiden og slagordet vårt «Vær den du er» på baksiden. Overskuddet, cirka 30 kroner per trøye, vil gå til Deaf Aid.

Du kan også bare møte opp på lørdag hvis du ønsker det, men fint å få en liten oversikt over hvor mange vi blir.
Vi vil gi mer informasjon om Nydalen i Pride i løpet av siste skoleuka.

Skal vi klare å være den vi er, er det viktig at vi gir andre muligheten til å være den de er!