Nydalen åpner gradvis opp

Nydalen front 2

For å sikre at åpningen skjer på forsvarlig vis, velger vi å åpne gradvis. I første omgang er det noen få elever som skal starte. I løpet av de neste ukene håper vi at resten av VG2 yrkesfag-kullet vårt skal komme tilbake. Elevene skal være sikre på at det er helt trygt å komme tilbake til skolen. Disse elevene må være forberedt på at det i overgangsperioden vi være noe undervisning på skolen og noe på Teams.

Vi har allerede nå startet arbeidet for å sikre et alternativt løp for elever på Vg2 Service og Samferdsel som ikke får læreplass da servicenæringen delvis er stengt. Vi kommer tilbake med mer informasjon når vi vet mer.

Resten av skolen, altså de som ikke går på Vg2 og Vg3 Yrkesfag, fortsetter med undervisning på Teams. Eksamen er avlyst og vi får derfor god tid til å sikre standpunktkarakter. Alle nydalenelever skal få vise sin kompetanse og nå så langt de kan!