Hilsen fra skolehelsetjenesten

Skolehelsetjenesten

Vi kan snakke om korona og utfordringer knyttet til det. Ensomhet, isolasjon, stress, dalende motivasjon, engstelse m.m. Vi er mye hjemme! Det kan gi utfordringer ift søsken, foreldre og hvordan vi har det hjemme og med oss selv. Dette er kjente ting også for oss voksne. Vi savner vel alle det vanlige livet med å kunne gi en klem til noen man er glad i, gå på kino, konsert, fritidsaktiviteter, i det hele tatt å ha det GØY?

Samtidig er det mye annet livet kan dreie seg om. Forelskelse, sex, prevensjon, graviditet, kjønnssykdommer, venner osv. Dette er ting mange kommer innom og snakker med oss om.

Trenger du å snakke med noen? Du finner oss i 2. etg. Det står «Skolehelsetjeneste» på døren og vi har åpen dør. Hvis du ønsker å lage en avtale kan du sende oss en sms eller e-post. Vi kan ha både samtaler fysisk på skolen, på telefon eller digitalt – det er opp til deg!

Følg oss også gjerne på Snapchat (Se kode i blå boks)

Hilsen Nina, Camilla og Kristin

Møt oss på Snapchat

Skolehelsetjenesten

Helsesøster
Nina Aurora Malm
nina.aurora.malm@bna.oslo.kommune.no
Tilstede: mandag - torsdag 0830-1500

Helsesykepleier
Camilla Nilsen
camilla.nilsen@bna.oslo.kommune.no
Tilstede: Tirsdag og fredag 0830-1500

Skolepsykolog
Kristin Aaserudseter
kristin.aaserudseter@bna.oslo.kommune.no
Tilstede: Onsdag og torsdag, og mandager i partallsuker.