Disse gleder seg til å se dere på mandag!

Velkommen fra lærerne

Velkommen til Nydalen og skolestart 22.8

Er du ny elev på Nydalen?

Ca. 10. juli får skolen beskjed om førsteinntaket og mange elever får beskjed om hvilke skoler de har kommet inn på. Nydalen sender ikke ut brev til våre nye elever før vi har fått andreinntaket, rundt 10.-15.8. Det blir sendt ut informasjon etter andreinntaket er klart, sjekk gjerne nettsiden for oppdateringer.

Tidspunkt for oppmøte første skoledag, 22.8:

• Vg1: Helse og Oppvekstsfag + Service og Samferdsel + TilretteLagt-stor gruppe + YrkesFag- HørselHemmede: 1000
  • Vg1: STudiespesialiserende + HH: 1030

Nydalen samarbeider med Deichmanske og du må ha lånekort fra de for å hentet bøker. Bruk derfor en regntung sommerdag til å skaffe deg et lånekort og bli klar til skolestart.

Du må ha lånekort fra Deichmanske for å få hente bøker her på Nydalen og du må ha dette til første skoleuke.

Er du elev her fra før?

Da kan du nyte sommeren og møte frisk og uthvilt mandag 22.8.

Tidspunkt for oppmøte i amfiet:

• Vg3: ST + HO - Helsesekretær: 0900
  • Vg2: ST + HH (ST): 0930