Avslutning for Vg3 ST og HO

Nydalen front 3

Vg3 Helsesekretær

Dato: torsdag 17. juni
Tid: kl. 15:00 (starter presist, møt opp kl. 14:45)
Sted: Flerbrukshallen, Nydalen videregående skole
Antrekk: pent

På grunn av smittevernreglene og en uforutsigbarhet grunnet pandemien, må vi ta forbehold om endring for tidspunkt og program. Vi kommer uansett til å ha en avslutning den 17.6, men må være forberedte på at det kan komme endringer på kort varsel. Alle deltagere må være friske og overholde smittevernreglene på skolen.

Hver elev kan ha med seg inntil 2 gjester og alle som skal delta må meldes på i forkant. Merk at det ikke er parkering ved skolen.

Hjertelig velkommen!

Vg3 Studiespesialiserende

Dere inviteres til høytidelig avslutning onsdag 16. juni kl. 1500-2100. Da treffes vi iidrettshallen en klasse av gangen med gjester.

Tidspunktene for de ulike avslutningene er som følger:
1500: 3STA
1600: 3STB
1700: 3STC
1800: 3STD
1900: 3STE
2000: 3STF

På programmet står innslag fra elever, tale ved kontaktlærer og rektor, premiering av enkelte
som har utmerket seg, og ikke minst utdeling av standpunktkarakterer. Vi håper dere kommer
og markerer avslutningen på 13 års skolegang med oss.

På grunn av smittevernreglene og en uforutsigbarhet grunnet pandemien må vi ta forbehold om
endring for tidspunkt og program. Vi kommer uansett til å ha en avslutning den 16.6, men må
overholde smittevernreglene på skolen.

Hver elev kan ha med seg inntil to gjester og alle som skal delta må også meldes på i forkant.

Følg med på skolens hjemmeside for oppdatert informasjon og påmelding. Påmelding er også
mulig via skolemeldingen om avslutning 04.06.2021.
Antrekk: Pent, gjerne bunad eller folkedrakt. Merk at det ikke er parkering ved skolen.

Hjertelig velkommen!