Takk til alle som besøkte oss på åpen dag

Elevguider

Åpen dag på Nydalen var en godt besøkt kveld med 1301 besøkende. Skolebygget ble fylt opp av nyskjerrige besøkende i alle etasjene. Våre flinke guider tok neste års elever rundt på skolen. Se noen bilder fra kvelden  i bildegalleriet (klikk på bildene for større utgaver).

Presentasjon gitt av rektor Linn-Siri Jensen finner du her

Filmene som ble vist på inforskjermene ligger her her .

Husk å følge oss på facebook og instagram; nydalenvgs #værdenduer

Hva skjedde på åpen dag?

Nydalen har to ettermiddager hvor du kan besøke oss. Onsdag 25. og torsdag 26. januar er alle som ønsker å lære mer om skolen vår velkommen mellom 15 og 18. Ta med dine spørsmål og kom innom for et hyggelig besøk hos oss. Elevguider og lærere vil være tilstede for å ta deg i mot, og gi dere informasjon om hvorfor søke Nydalen.

Vi oppfordrer alle til å ankomme skolen gjennom hovedinngangen, da dere vil bli tatt i mot av verter og guider der. Hovedinngangen er vendt mot Nydalen. I første etasje får dere også muligheten til å få dere noe å drikke og besøke standen til skolens idrettstilbud. Rektor holder informasjonsmøter hver hele og halve time i skolens auditorium. Det anbefales at dette er starten på deres besøk på Nydalen.I andre etasje er det mulig å besøke yrkesfagene våre. Der vil dere finne Service og samferdsel og Helse og oppvekst. HO er på sin avdeling, mens SESAM står mellom trappene på vei til 3. etasje.

Studiespesialisering vil ha stands i 3.etasje med aktiviteter og muligheter til å snakke med lærere.

Vi sees!