Velkommen til åpen dag!

Nydalen kveld

Velkommen til 10.trinnselever og foresatte!

Mandag 29. og tirsdag 30. januar er alle som ønsker å lære mer om skolen vår velkommen mellom klokken 15 og 18. Kom innom for et hyggelig besøk, og spør oss om alt det du lurer på om de ulike utdanningsprogrammene skolen har. Elevguider og lærere vil være tilstede for å ta deg imot, og gi dere informasjon om hvorfor dere burde søke Nydalen.
Vi oppfordrer alle til å ankomme skolen gjennom hovedinngangen, da dere vil bli tatt imot av guidene der. Hovedinngangen er vendt mot Nydalen og Akerselva. I første etasje får dere muligheten til å kjøpe noe å drikke og spise. Her vil også rådgivere samt skolens ledelse være tilstede. Salg, service og reiseliv er stasjonert også i denne etasjen.
Rektor holder informasjonsmøter i skolens auditorium (1. etg ) kl. 16.00 og 17.00.
I 2. etasje er det mulig å besøke Helse- og oppvekstfag. De er stasjonert i basen sin og på skolens kjøkken. Avdeling for tilrettelagt opplæring er også i 2. etg.
I 3. etasje finner du Avdeling for studiespesialisering og Avdeling for tegnspråk. Her vil det også være informasjon om skolens idrettstilbud. Det vil være presentasjon av skolens toppidrettstilbudet i denne etasjen kl. 16.45 og 17.30. Vi er knutepunktskole for hørselshemmede og er stolte over å kunne vise frem skolens tegnspråktilbud. Her vil du også få informasjon om skolens fagtilbud med aktiviteter og muligheter til å snakke med lærere på studiespesialisering.
Vi gjør oppmerksom på at skolen ikke har parkering utover to plasser for forflytningshemmede.

Vi sees!

Program Åpen Dag 29. og 30. januar